PPC / Performance specialista

 

Baví tě PPC a jeho technický background? Tady ze zabavíš...

Představ si, že děláš věci, které zabaví daleko víc lidí než Silvestr na Nově. Že se tím stáváš součástí značek úspěšných tak, že je zná i tvá babička. Že babičce díky tomu konečně vysvětlíš, čím že se to vlastně živíš.

 

Představ si, že děláš tohle:

  • Spravuješ PPC kampaně od založení po vyhodnocení – Google Ads, Sklik, Facebook a srovnávače.
  • Průběžně kampaně optimalizuješ a KPI je pro tebe modla.
  • Pracuješ s nástroji jako je Google Tag Manager, Google Data Studio nebo Mergado.
  • Chodíš za námi s nejnovějšími postřehy a poznatky ze svého oboru, které si hned zkoušíš naostro na reálných projektech.
  • Dýcháš stejný vzduch s lidmi, kteří ho neotravují zpruzelou náladou ani výlevy přerostlého ega. Přestože jsou skvělí v tom, co dělají, protože to, co dělají, milují.
  • Bereš za to pěkné peníze, které odpovídají tomu, co umíš.

 

Představ si, co všechno můžeš...

  • Máš své místo ve vyklidněném prostředí, kde se nemusíš stydět ptát ani odpovídat. S pružnou pracovní dobou a možností home office.
  • Náplň práce zůstává čerstvá: pestré portfolio, originální projekty, moderní technologie.

 

Představ si Abuco ICT...

  • Jsme příjemně rostlá agentura, která sice pracuje pro prestižní klienty, ale do povahy korporátu má daleko jako ze svého sídla do Mosambiku‎.
  • Máme slabost pro silná řešení: datově podložené rozhodování a výkonnostní marketing se strategickým přesahem.
  • Jsme jedním z mála českých Premier Partnerů Googlu a Ověřenou agenturou Seznamu – chceme být ještě lepší.

 

My už si tě představujeme...

  • Máš vážnější známost s PPC systémy a s reklamou v nich dělanou.
  • Víš i to, co to je XML feed, tracker nebo dataLayer.
  • Už sis potykal s GA a s GTM.
  • Neutečeš před žádnou hádankou a vůbec myslíš spíše analyticky.
  • Mimo online marketingového žargonu zvládáš angličtinu. Natolik, aby pro tebe nebyl problém našprtat si dokumentaci. V angličtině dokážeš i komunikovat.
  • Máš zálibu v technických prvcích online marketingu a nebo se v nich chceš vzdělávat.
  • Umíš se zapálit pro věc, ale vždycky jenom natolik, aby to jiní nemuseli hasit.

(Jestli něco z výše uvedeného nemáš v malíku, nevadí! Stačí chtít a rádi tě to naučíme)

 

Přijdeš se nám představit?

Ozvi se nám na prace@abuco.cz. Když nám krátce představíš sebe a svoje zkušenosti, budeme moc rádi, přidej k tomu CV nebo odkaz na LinkedIn a budeme nadšení – pak už jen domluvíme schůzku a uvidíme se u nás v kanceláři.